Jump to content

Chevy's Chevy Chase

Members
  • Content Count

    8,599
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Reputation Activity

  1. Like
    Chevy's Chevy Chase got a reaction from Naomi Whats in A Moon Shaped Pool named #128th best album of the decade by Pitchfork Media   
    i'm confused, why would the inferior album be a better choice?
  2. Like
    Chevy's Chevy Chase reacted to yung midoriya in Guilty Pleasure of the Summer - tv wise   
    I've started watching Master Chef.  There's no greater pleasure than criticizing someone for not knowing what a papaya looks like when you're eating a microwaved Hot Pocket.
  3. Like
    Chevy's Chevy Chase reacted to korg in how good are blink 182   
    what are your favorite baha men deep cuts
  4. Haha
    Chevy's Chevy Chase reacted to party woo in Spoon.   
    Spoon was great, I just can’t figure out how I never listened to their music before. I like Cage and they are popular here, they both played here a few years ago and came back again for another show which is a surprise. I think cage was a little too edgy for Florida this time which seems weird to say about them, but I liked it and Beck was good too and I’m not even a fan of his but his show is fun. No doubt Beck was drawing immense power due to the proximity of ... The Church.👽
  5. Like
    Chevy's Chevy Chase got a reaction from yung midoriya in Who is still here excited for LP10?   
    i don't know if i'll ever revisit as a full album in its delivered tracklisting, actually, but i'm pretty damn likely to revisit individual tracks (especially the two bonuses) except for TLW, which the IMBW version is still my go-to.
  6. Haha
    Chevy's Chevy Chase got a reaction from sleepy jack in Who is still here excited for LP10?   
    fuckin' solid tracks tho!
  7. Like
    Chevy's Chevy Chase reacted to Jeffrey Dahmer in You know what? FUCK YOU, Stay at your moms!   
    Well, Jeffrey,
    I got on here, because I called MY cell phone to tell you faces of death would be on tonight at 9.
    Then My cellphone wouldnt pick up, so I knew you was ONLINE, On my new fucking laptop, using the damn phone to get online.
     
    So I get online to send you a message here to call me, and I see all this shit about "Get an erection" And How you are gona love all over this Natalie girl.
     
    Let me be the first motherfucker (literally) that you have ever met to show you a difference between a gay man, and a gay boy.
     
    Fuck you, Im done with you. I hope she can pay your bills, and I hope she can house you and cloth you.
     
    I will be DAMNED If some fag will use MY computers, to DISRESPECT ME, By talking love bird shit behind my back. Ill be moving to Hell by myself.
     
    Your ex-lover, Pablo.
  8. Haha
    Chevy's Chevy Chase reacted to Jeffrey Dahmer in You know what? FUCK YOU, Stay at your moms!   
    It makes me sick that you would do this all over an internet crush. And I'm fucking Jeffrey Dahmer, I should know about sick things. You've crossed the line.
  9. Like
    Chevy's Chevy Chase reacted to Lenny! in List Your Ten Favorite Albums...   
    it s'all bout the he said she said bull shit!
     
     
  10. Like
    Chevy's Chevy Chase reacted to yung midoriya in I Am Afraid Of Spaghetti   
    Spaghetti is lit, I can't believe someone posted such a hateful thing about spaghetti.  I'm shaksing and cryign rn
  11. Like
    Chevy's Chevy Chase reacted to Lenny! in 2019 Other Music   
    They're the only band named after their own fans!
  12. Haha
    Chevy's Chevy Chase got a reaction from sleepy jack in why the fuck do we all have multiple accounts?   
    i feel like this is how i thought of the Parklol account (which i guess is what i'm currently on, who fucking knows anymore after MT 2.0 or 3.0 or whichever point-oh had the actual name-changing capabilities) but i saw a couple of old posts of mine on this very account today and hot CHRISTMAS they gave me herpes
    to be fair, i feel like a lot of the bullshit i vomitted out on here (pseudo-british vernacular and varying degrees of stupid posturing) was largely propogated by the suffocating board attitudes at the time - in combination with my high school experience it was not the best mixture - but even so, god damn i deserved a good e-ass-beating or two for some of those.  thankfully i am at least "wise" enough to see how awful that kind of posting is, but god damn it should be illegal for teenagers to use the internet or something
  13. Haha
    Chevy's Chevy Chase got a reaction from yung midoriya in Radiohead Forums/Fansites dying out   
    yeah i realized just about the second after posting that, even I have a fuckin' alt on Reddit, lol.
    however, an alt with a real funny avatar to accompany the posts?  yeah, dream on "reddyboys"...
  14. Like
    Chevy's Chevy Chase reacted to crapdancesing in When your friend has your copy of OKC   
    everyfriend in its right place
  15. Like
  16. Downvote
    Chevy's Chevy Chase reacted to Helter Skelter in When your friend has your copy of OKC   
    Listen to IR, it’s better anyhow
  17. Sad
    Chevy's Chevy Chase reacted to Laguna Sunrise in OUR FATHER WHO ART IN HEAVEN HALLOWED BE THY NAME   
    I'm upset about the limits but this is very nice, indeed.
  18. Like
    Chevy's Chevy Chase got a reaction from sleepy jack in Always sit on my damn feet   
    Always sittin' on my damn feet for at least 30 min while boarding hard
    and got damn if it doesn't get me out my chair for at least a handful of 10-second moments!
     
    heart-react if u rel8
  19. Confused
    Chevy's Chevy Chase reacted to yung midoriya in Who is still here excited for LP10?   
    "Hrrrrnnggh Ed, this is Thom, I’m trying to record for LP 10 but I’m dummy thicc and the clap from my ass cheeks keeps throwing off Phil's drumming"
  20. Haha
    Chevy's Chevy Chase reacted to tmonk in OUR FATHER WHO ART IN HEAVEN HALLOWED BE THY NAME   
    this is tmonk by the way.  apparently this is the account associated with my "real" email address
  21. Like
  22. Like
    Chevy's Chevy Chase got a reaction from -Ryan in What ALBUM Are You Listening to?   
  23. Like
    Chevy's Chevy Chase got a reaction from Chloe in The New And Improved What Do You Look Like Thread   
    i love how every image is smaller than the last
     
    eventually it's going to be
     
    and then
  24. Downvote
    Chevy's Chevy Chase reacted to gohan in what videogame are you currently playing?   
    mt has sort a bland taste in games sometimes so im on the fence about getting red dead
  25. Downvote
    Chevy's Chevy Chase reacted to The Fool in The New And Improved What Do You Look Like Thread   
    hey, drac. let's hop on a clipper ship and become drunks in asia somewhere!
×
×
  • Create New...